מתקני ומתחמי מכירה- עיצוב חווית הלקוח
אחד העקרונות החשובים בעולם המכירות הוא יצירת חווית לקוח איכותית וחיובית. כיום, לעיקרון זה מתווסף אתגר משמעותי בעולם של עסקים קמעונאים, שכן מרחב המכירות הדיגיטלי הולך וצובר תאוצה. מסיבה זו חשיבותם של מתקני ומתחמי מכירה היא רבה, במיוחד עבור עסקים קמעונאיים. מתקני ומתחמי מכירה הם מרחב פיזי בו הלקוח מגיע באינטראקציה עם העסק, ויכולת ההשפעה על חווייתו (ובכך על קנייתו) היא משמעותית. לכן, קבלו סקירה קצרה על הדגשים שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת מתקני ומתחמי מכירה, עיצובם וניהולם.
שירות אישי במתקני ומתחמי מכירות
הדבר הראשון להבין לגבי מתקני ומתחמי מכירה הוא שחווית הלקוח אינה מושפעת רק מהעיצוב הפיזי ונראות המקום, אם כי גם תחום זה חשוב בהחלט. עניין שמשפיע על חוותו של הלקוח במתקני ומתחמי מכירה הוא הקשר שהוא יוצר עם העסק, בין אם ברמה המקצועית ובין אם ברמה האנושית. מתקני ומתחמי מכירה שמנוהלים על ידי אנשים שלא מספקים שירות טוב, הם מתקנים שפוגעים בעסק. לכן, כאשר אנחנו נמצאים בתהליך בחירת מתקני ומתחמי מכירה, עיצובם וניהולם- חשוב לשים דגש על אנשי המקצוע שיהיו שם, ולוודא שירות מקצועי, אישי ונגיש.
עיצוב חוויתי ואינטראקטיבי
לאחר שגיבשנו ובנינו את הנושא האישי והמקצועי של מתקני ומתחמי מכירה, חשוב לתת תשומת לב כמובן גם לעיצוב הפיזי ולנראות המקום. לקוח שמגיע לנקודת מכירה של עסק נחשף קודם כל לנראות, ומתוך כך הוא מגבש לעצמו תפיסה לגבי אופיו של העסק. זה עניין משמעותי שאסור להקל בו ראש! חשוב להבין שהלקוח קונה קודם כל עם העיניים, ולכן מתקני ומתחמי מכירה שנראים מוזנחים או פשוט שלא השקיעו בהם, הם כאלה שלא מזמינים את הלקוח להישאר ולבצע עסקה. במתקנים מושקעים הלקוח מפתח תפיסה חיובית ומתלהב מהעסק באופן טבעי.
איך מתחילים?
אם הבנתם שמתקני ומתחמי מכירה הם חשובים והכרחיים עבור העסק שלכם, ובצדק, אתם כנראה תוהים איך לגשת בכלל למשימה זו. בשביל לוודא שהעקרונות שהוזכרו מעלה לא מתפספסים, כדאי לפנות לאנשי מקצוע בעלי ניסיון, אשר יוודאו ביצוע מושלם של המשימה. לכן, צרו קשר עםPerfect Point, אשר מחויבים לעיצובי מתקני ומתחמי קניות אידיאליים ליצירת חווית לקוח חיובית.