איך סטנדים ומתקני תצוגה מגדילים את המכירות?
לא קל למכור. התחרות בכל תחום כמעט קשה, רף הציפיות של הלקוחות גבוה מאוד, ולכן כל מי שמנהל חנות פיזית חייב להקדיש מקסימום תשומת לב לתכנון החלל כשהמטרה היא חוויית קנייה אופטימלית. מתקני תצוגה מסוגים שונים - והמבחר רחב מאוד - הם אמצעי יעיל ובעצם מרכיב בלתי נפרד בתכנון, וכאן בעמוד תמצאו המלצות שכדאי ליישם.
תצוגה שמושכת את המבטים ומחמיאה למוצרים
התועלת הראשונה של סטנדים ומתקני תצוגה היא משיכת המבט של כל מי שנכנס לחנות אל המוצרים השונים. אפשר כמובן להבליט פריטים ספציפיים, ובאופן כללי חשוב למצוא לכל סוג של מוצר את אופן התצוגה המחמיא ביותר. למשל, גאדג'טים כדאי להציב במתקנים עם עיצוב חדשני שמתחבר לאיכות של המוצר עצמו. עוד דגש הוא שטח מרווח שמשדר כבוד לגאדג'ט (למשל סמארטפון, שעון חכם וכו').
למתקני תצוגה שמיועדים לכמות גדולה יחסית של פריטים, לדוגמה מוצרי טיפוח, מומלץ עיצוב מינימליסטי כדי לא ליצור עומס יתר ויזואלי. שילוב חכם של תאורה במתקני התצוגה תורם גם הוא לאטרקטיביות של המוצרים.
סדר בחנות ויצירת מסלול הליכה ללקוחות
תרומה נוספת של סטנדים ושל מתקנים לתצוגה לחוויית הלקוח היא הסדר והארגון. כדי לממש את האיכות הזו חשוב לפזר את כל המתקנים השונים באופן מדויק, כזה שגם יבנה עבור מי שנכנסים לחנות מסלול הליכה (בלתי מודע כמובן). כשאתם מנווטים את הלקוחות בתוך החנות אתם ממקסמים את הסיכוי שהם יגיעו למקומות הרצויים מבחינתכם, והסיכוי להשלמת רכישה עולה.
שיווק אפקטיבי ומיתוג מוצלח
סטנדים ומתקני תצוגה מהווים גם חלק מהשיווק. כל סטנד יכול לשמש גם לצורך הצגת מסרים פרסומיים, וכך להניע את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה. מעבר לכל התועלות הנ"ל, עסק שיש בו מתקני תצוגה מרשימים נתפש כרציני, מקצועי ומשקיע - כלומר, זוכה למיתוג של עסק שכדאי לקנות בו.
חברת Perfect Point מתמחה בייצור סטנדים מכל הסוגים ומגוון רחב של מתקני תצוגה בהתאמה מושלמת לכל עסק. הייצור מתאפיין בהקפדה על רמת גימור גבוהה מאוד, תוך שימוש במבחר חומרי גלם ובמידת הצורך גם שילוב תאורה ואלקטרוניקה. למידע נוסף מוזמנים ליצור קשר עם החברה.